Second episode of this sculpting series: Now the basic frame of the miniature starts taking shape, but it´s still faaaaaaaaaaar from the end. The right leg it´s not yet ok, but the nice thing with green stuff, you only need to add it in the proper places and... perfect. Well, better pictures than words!:
The warrior with the bended leg |
Little scars and metal throusers |
Start of the chest armour |
Yep, so as i told several times before (i think) the better way to sculpt things with armour is just built the basic "shape" (armour without details) and only when you have it right (or close to right) start adding details. Here you have what i got at this point. I also started with little scars and cuts on several zones to show that it´s not in perfect shape.
Body nearly done, legs starts looking good |
I used a chaos knight plastic arm to get the shape of the shoulder hole |
Back of the fellah. Starts looking good, isn´t it? |
Well, that´s all for now, hope you like it! And leave a comment if you want to know something. Or just for fun, really, comments are nice in a blog :P
See you soon!
See you soon!
+++++++++++++++++ INITIATING TRANSLATION++++++++++++++++
Bueno, nuestro pequeño soldadito empieza a tomar forma pero aún le queda bastante trabajo: la pierna derecha sigue torcida, pero lo bello de la masilla verde es que sólo tienes que añadirla donde falte, limarla de donde sobre, y maloserá XD. Trato de acabar la forma básica porque para mi, añadir detalles suele ser sencillo una vez tienes la forma básica de la figura (tedioso a veces, pero más sencillo que acabar un miembro y darte cuenta que está torcido con respecto a partes que no has finalizado, o tontás similares). Sea como sea avanzo poco a poco, podéis ver detalles de daños en la armadura para representar que muy nueva no es. Lo cual para un campeón de la putrefacción, no es sino lógico.
Espero que os guste, como siempre cualquier comentario o pregunta será molto agradecida. Si queréis saber algo, aquí estamos ;)
Pa todo lo demás, Mastercard, nos vemos! XD
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